???? 11 مانع بر سر موفقیت یک برنامه بازاریابی @bazaryabimodern1987 1- واحد بازاریابی، بدون نظرخواهی از سایر واحدها، به خصوص واحد ، برنامه بازاریابی را طراحی می‌کند 2- واحد ، ارزشی به برنامه بازاریابی نمی‌دهد و آن را اجرا نمی‌کند یا آن را به صلاحدید خودش تغییر می‌دهد 3- واحد بازاریابی، پس از ارائه برنامه بازاریابی به واحدهای دیگر، بر نحوه اجرای برنامه بازاریابی نظارت نمی‌کند و در نتیجه، نمی‌تواند برنامه بازاریابی را به موقع اصلاح کند 4- برنامه برنامه ,بازاریابی ,واحد ,برنامه بازاریابی ,واحد ، ,واحد بازاریابی، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کانون هواداران رئال مادرید dralavi می خواهم اینجا بلند فکر کنم. چگونه بی آموزیم قیمت بلیط اروپا اصفهان چت|به چت اصفهان خوش آمدید. رزیدانلود ویدیو های روز فایل یار دانشجو myahjqkv03 Seite